Battle: Guerlain Meteorites vs Essence Shimmer pearls

Здравейте!

Общата ни публикация с Womanberry вече е факт. След като спечелих подарък от блога на Мери се видяхме на сладки приказки и така решихме да сравним два продукта за лице, новите лимитирани перли на Есенс и тези на Герлен (Teint Dore 03).

Надявам се, че публикацията ще ви хареса и ще ви бъде полезна.

Избрахме няколко критерия по които да ги сравним. Уточнение: Всичко написано за Guerlain е от мен, а всичко, написано за Essence , е дело на Мери.

Опаковка
Guerlain: Красива, метална кутия в светло сив цвят. Плюс е, че е достатъчно здрава и устойчива.
Essence: Малка пластмасова кутийка, с розов капак и изкушаващ надпис Me&my Icecream

Kolaj1

Продукт – количество, аромат, състав
Guerlain: 30 гр. Много приятен аромат на виолетки. В началото когато ги купих, признавам си, отварях по няколко пъти на ден кутийката, само за да усетя аромата им.
Състава не успях да го открия, но предвид класа на продукта приемам, че няма вредни съставки.

Еssence: Maлката опаковка съдържа едва 14 грама продукт. Ароматът е изключително странен. Напомня ми на аромат от детството, но и досега не мога да се сетя какво е. Но определено не е приятния аромат на виолетки Слава Богу, при нанасяне на кожата, аромат няма.
Топчетата са значително по-малки като форма, и са 5 цвята. Целта им е да прикрият червенини, да озарят кожата, да я матират и да й придадат гладък вид.
Адски лошо впечатление ми прави липсата на състав на кутийката… Рових се и в сайта на Essence, но и там не открих… Още по-лошо впечатление ми направи това. Но предвид класа на козметиката, няма да се изненадам от присъствието на 1-2. Ако някой разполага със състава, моля да го постне като коментар долу
Kolaj2

Ефект:
Guerlain: Колкото и да опитвах да хвана ефекта на снимка, не успях.
Според мен перлите са за дами с хубава кожа. Не прикриват недостатъци, но и не ги подчертават, имат много леко покритие.Моята кожа е нормална и я матират чудесно дори и в топлите дни, но доста дами с по-мазна или смесена кожа споделят, че не могат да разчитат на тях. Аз ги нося само върху ежедневния си крем и рядко върху ББ. Нямат пудрен ефект, озаряват кожата приятно, но колкото и да търсих фотошоп ефекта им, не го открих, за съжаление. За мен те са по-скоро удоволствие за душата и едно красиво бижу в козметичната колекция.
4

Guerlain

DSC03774Essence
От Есенските перли само розовото се вижда, нанесено на кожа

Essence: Предупреждавам, че се отнасям с истинско варварство към перлите. Преди да ги ползвам ги треса със всички сили, за да пуснат прашинки, след това ги ръчкам с четката и едва тогава ги нанасям на лице. Ефектът е силно казан озаряващ, но въпреки това има лек блясък, който на снимки не може да се хване. Съвършенства не прикриват, но пък нямат брашнян ефект и матират кожата доволно. Количеството е достатъчно за години напред редовно, всекидневно ползване, както и при герленските перли

6Guerlain
DSC03776Essence

Цена
Guerlain 94 лв.
Essence: 6.95 Euro (Няма и 14 лева)
DSC03778Essence
5

Изводи:
Ако трябва да сме съвсем точни, и двата вида перли са тотално ненужни на жената Мнението ни е базирано от гледна точка на жени, които предпочитат да са повече практични, отколкото да трупат козметика за трупането
И въпреки това, ако искате да притежавате подобен продукт, но не ви се дават много пари, Еssence ще ви задоволи напълно. Ако пък имате парички и търсите нещо озаряващо и повече бляскащо, отколкото прикриващо недостатъци на кожата – Guerlain e вашият продукт. Истината е, че единственото превъзходство на Essence е в цената и ако търсите алтернатива на Guerlain, е напълно възможно да я намерите в Essence
Дано сме били полезни. Перлите на Essence са лимитирана колекция, която няма да бъде заредена по щандовете в БГ, но има вариант за онлайн поръчка, като аз няма да цитирам сайт, защото само с няколко клика в Google ще го намерите. Ако все пак не можете да се ориентирате, ще ви отговорим в коментарите кой е сайтът

DSC03769Essence

DSC03773

3

3 thoughts on “Battle: Guerlain Meteorites vs Essence Shimmer pearls

  1. Le Soleil, успяваш ли да свалиш достатъчно материал от перлите с толкова мека четка?

    Оригиналната четка към метеоритите е доста твърда, дори боде, и четох, че причината е, за да може да отделя достатъчно от продукта за нанасяне.

    Аз лично съм много доволна от моите метеорити. Не защото са скъпи, а защото ефектът от тях е дискретен, но все пак видим за мен. Нося ги върху фон дьо тен, много приятно озаряват лицето, а и са страшно икономични. (Писала съм и в моя блог за тях).

    1. Нямам оригиналната четка, но съм опитвала със значително по-твърди и жилави, голямата изненада за мен беше, че с тази успявам да загреба повече продукт 🙂
      Аз съм споделяла, че ги нанасям на чиста кожа, не ползвам ФДТ, но напоследък ги слагам и върху ББ, ефектът е значително по-забележим.
      Сега ще погледна и твоята публикация 🙂

  2. Извинявай, че пускам втори коментар, но ми е отчело грешен адрес на блога при пускането на първия. Просто изтрий връзката от коментара, за да не се бъркат хората или, ако искаш, я замени с правилния адрес http://chantichka.net/bg/

Leave a Reply

