Pinks Beauty Box – Юли-Август 2013

88

Привет!

Днес и при мен пристигна двойната кутия на Pinks за месеците Юли и Август, цената както и на първата е 10 лв.  с включена доставка.

Успях да я поръчам след тричасова борба със сайта (http://beautybox.pinks.bg/), който явно се беше претоварил от многото желаещи да притежават кутията. Надявам се следващите поръчки да стават много по-бързо и лесно.

Харесах първата кутия, а още повече харесах втората. Ще ползвам абсолютно всичко, което от екипа на  Pinks са подбрали и сложили в нея. Беше обявено, че продуктите ще бъдат 10 на брой, но реално те са 12 с двата допълнителни.

Ето какво аз открих в моята кутия:

Delarom Revitality Cream 15ml. (селектиран продукт)
Carroten BB Divine Face Cream 3ml.
Bioten Moisturizing Body Lotion 6ml.
Lolita Lempitcka Eau De Parfum 0,8ml.
Lolita Lempitcka Eau De Toilette 0,8ml.
Bioderma Photoderm MAX 5ml.
Bioderma Photoderm Apres-soleil 100ml.
Phyto Phytobaume Hydratation 12ml.
Phyto Phytokeratine 50ml. (селектиран продукт)
Lierac Gel Douche Sensoriel 30ml.

B. U. мини дезодорант 50ml. (бонус продукт)

Другият бонус е разказът Огнената роза на Карлос Руис Сафон.

Продуктите на Биодерма, както и този на Лиерак са в симпатични козметични чантички.

Във всяка кутия има и талон за 20% отстъпка за двата представени аромата на  Lolita Lempitcka.

888

Мисля, че подборът на продуктите е много добър за летните месеци. Нямам търпение да поръчам и отворя следващата кутия пълна с козметични изненади!

7

P1050126

4

2

5

6

bu

3

9 thoughts on “Pinks Beauty Box – Юли-Август 2013

  1. Определено ме впечатляват. Да, вярно е, че това е двойна кутия, но за 10лв напълно си заслужава според мен.
    И вече включват и делукс продукти, не само мостри.

  2. Кутията изглежда невероятно! Много ме е яд, че дори не се пробвах да я поръчам 😀 За престоя ми в БГ щеше да ми дойде идеално кутийката 🙂 Чакам ревютааааааааа :Р

    1. И мен ме е яд, че не я поръча 🙂
      От утре започва изпробването на продуктите и после ревюта 🙂

  3. Мислех да я поръчам, даже ги бях питала кога ще я пускат. После се отказах, реших, че няма да ми хареса…Грешка. И аз чакам с нетърпение ревюта и за следващата ще съм сред щастливките с кутия 🙂

  4. Аз също съм много доволна от съдържанието и не съжалявам, че се борих над 3 часа :)) Продукта на Delarom при мен е почистващ гел за лице 🙂

    1. Като я отворих и аз забравих за тричасовата борба.
      Дано продължават да ни радват с такива хубави кутии!

      1. Писаха ми, че няма да се повтори работата със сайта. Взели са мерки. Цитирам: “Готвим се за септември с пълна пара, и хостингът е подготвен никога повече да не подценява жени, тръгнали да пазаруват” 😀

Leave a Reply

