Приказен следобяд!

Привет!

Няма как да не ви разкажа за съботния ми следобяд. И да, наистина беше приказен, тъй като бях в компанията на три истински феи. Много кафе и смях, отрупана с козметика маса …..

1

Какво повече му трябва на едно момиче. Сетих се какво, подаръци, много подаръци и всичките много хубави, как да не му се прииска на човек да си има феи за приятелки и не една, а цели три!

2

Днес с голямо нетърпение изпробвах част от подаръците. В момента на очите си имам от прекрасните розови сенки на Catherine Arley №44, скоро ще им отделя и отделна публикация. Аз съм фен на лаковете на марката, но и сенките не им отстъпват. Много хубава текстура, не се разпрашват, не се събират в гънките. Когато с тях направя грим достоен за снимка ще ви ги представя по-подробно.

Сега ви желая хубав неделен следобяд, а аз отивам да се ровя в новите ми козметични придобивки!

4

3

4 thoughts on “Приказен следобяд!

Leave a Reply

