June Favorites

Харесвам този вид публикации и винаги с удоволствие ги чета/разглеждам снимките в другите бюти блогове. Затова реших и аз в началото на всеки месец да ви показвам любимците си от изминалия.

1

Не се чудих дълго за днешната публикация,  тъй като миналия месец определено си имах фаворити.

Ето ги и тях:

Only Imagine на Avonми е подарък, с него си паснахме още от първото ползване. За мен той е типично пролетно – летен аромат, лек и ненатрапчив, държа да отбележа, че не съм никакъв специалист по парфюмите и обикновено ги деля на такива, които ми харесват и такива, които не ми харесват. Този не само, че ми хареса, но и през целия месец ползвах предимно него.

Golden Rose Rich Color # 06 – този лак за сега е лятното ми откритие, по-подробно за него съм писала тук.

Откакто установих, че има и червила, които ми отиват почти няма случай, в който да изляза без. Едно от попаденията ми през изминалия месец е Artdeco # 61.

2

Maybelline ColorTattoo – 40 Permanent Taupe – когато бързам и искам лек грим задължително посягам към тези сенки. Изключително лесни за нанасяне и трайни, което ги прави подходящи за топлите летни дни. Друг плюс е, че както и да съм облечена няма да сгреша с тях, цветът им позволява почти всякакво съчетаване.

Рядко нося руж, особено сега когато имам тен, но напоследък винаги когато ми се прииска да сложа посягам към  този на Karaja.

3

Leave a Reply

