IMPALA Silicone Eyeliner # 23

kolaj

Моливът на Импала е сравнително ново попълнение в козметичния ми шкаф.

Номерчето му е 23, а цветът е тъмно лилав с множество миниатюрни светло лилави брокатчета.

Нанася се много лесно, буквално се плъзва по-клепача. Съхне бързо и е изключително издръжлив. Дори след 10+ часово носене е в същия вид , в който е бил когато съм го нанесла. Чисти се без проблем с мицеларна вода, при мен пада само с едно движение на тампона.

В единя си край има гумичка предназначена за опушване, която според мен по-скоро трие молива и аз не я използвам.

Тази серия моливи на Импала имат богата палитра от цветове и аз лично съм си набелязала още няколко. Цената им е около 3,50 лева.

4 thoughts on “IMPALA Silicone Eyeliner # 23

  1. И на мен гумичките ми трият молива хахаха Но този е много хубав цвят ❤

Leave a Reply

