TAG: The Liebster blog Award

Милата Мери-Бери от womanberry.com  ме е тагнала за наградата Liebster. Да си призная и аз за първи път я срещам, но с удоволствие се включвам.

Ето ги и правилата:
1. Трябва да се постави линк на блога на номиниралия те блогър, след като направиш тага!
2. Трябва да се отговори на 10-те въпроса, зададени от номиниралия те!
3. Трябва да се номинират още 10 блогъри с под 200 последователи!
4. Трябва да се измислят 10 различни въпроса за тях!
5. Трябва да уведомите номинираните, чрез постване на коментар в техния блог!

По – надолу ще напиша и своите въпроси и ще тагна още 10 блога, дано само не ги повтарям 🙂

А сега е време за отговорите на питанките на Мери:

1. Ако можеше да промените нещо по/в себе си: Какво щеше да е то?

Вече съм на такава възраст, че съм приела това, което не мога да променя по себе си и не мисля за него. А в себе си, ако можех да променям с вълшебна пръчица, то бих искала да не съм толкова чувствителна и да бъда по-целеустремена.
2. Какви са вашите трикове за свежест в летните жеги?

Мнооого вода и дебелата сянка на дръвчетата в парка.
3. Кой е най-често употребявания от вас козметичен продукт?

Крем за лице от бялата козметика и спирала за очи от декоративната.
4. С грим или без грим?

Зависи от настроението и мястото. Да кажем със, но подходящия.
5. Можете ли да преброите козметиката (бяла и декоративна), която притежавате? (не е нужно да давате число, само “да” или “не” върши работа .

С малко  желание – Да.
6. Предпочитани активности през лятото?

7:00 сутринта, на плажа, почти няма хора, аз пия кафе и се наслаждавам на любимата музика и вълните заровила крака в пясъка.
7. Любима книга и филм?

Този въпрос винаги ми е бил ужасно труден ….. Не мога да се огранича с една/един.
8. Колко често сядате с чаша кафе/чай/шоколад/или друго и просто съзерцавате какво се случва около вас? Харесва ли да правите това?

Харесва ми да го правя, в последно време имам възможноста и  я използвам почти всеки ден.

9. Любимо цвете?

Божур
10.Усмихнете се! По-широко!

Готово!

Номинираните от мен блога са:

1. dillybeauty.blogspot.com

2. funnybunnyonallthingspretty.blogspot.com

3. maquilab.blogspot.com

4.  sisiblogg.blogspot.com

5.  snejanaatanasov.blogspot.com

6.  sunday-fairytale.blogspot.com

7. trayananikolova.blogspot.com

8. agirlsblog-agirlsblog.blogspot.com

9. djezara.blogspot.com

10. glamorousfairylife.blogspot.com

И накрая въпросите:

1. Има ли известна личнос, която ви вдъхновява?

2. Кой вид публикации са ви най-интересни в бюти блоговете?

3. Качество или количество, на кое залагате?

4. Любим продукт от декоративната козметика?

5. Стараете ли се винаги да сте в крак с модата?

6. Четете ли винаги съдържанието на продуктите преди да ги купите?

7. По-скоро общителна или стеснителна?

8. Кой е любимият ви летен аромат?

9. Какво предпочитате разходка сред природата или разходка в Мола?

10. Споделете нещо  за себе си 🙂

 

Прекрасната Веси от glezla.blogspot.com също ме номинира.

Редактирам публикацията си за да мога да отговоря и на нейните хубави въпросчета.

1. Помните ли чувството, което изпитвахте докато пускахте блога си?

Помня го, да 🙂

 
2. Кой е любимия ви грим? Маникюр?

Любима ми е Pin-up визията, но по-скоро за снимка. Любимият ми маникюр е класическият френски, а също така  и червеният.

 
3. Има ли случка, която да си спомняте и винаги да се разсмивате на нея? Разкажете я.

Случки много, не се сещам за конкретна, но ще помисля и смятам скоро да ти я разкажа на живо.

 
4. Кое е мястото, на което се чувствате най-спокойни?

Моят дом е моята крепост.

 
5. Щастливи ли сте?

Често, но не постоянно!

 
6. Разкажете виц 🙂

Не знам вицове, до сега рових и търсих един час и все ми се струват неподходящи.

 
7. Любимото ви име?

моето 🙂

 
8. Ако си направите перманентен грим, какъв ще бъде той?

Не бих си направила.

 
9. Планина или море?

И двете, но мааалко повече море.

 
10. Вярвате ли в истинската любов?

Да, дори я срещнах!

3 thoughts on “TAG: The Liebster blog Award

    1. Разбира се, че няма да те подмина, още утре ще редактирам и ще отговоря и на твоите хубави въпроси 🙂

      1. :* Криси, благодаря ти, беше ми невероятно хубаво да ги прочета 🙂

Leave a Reply

