Himalaya Protein Shampoo

Himalaya

Здравейте!

В днешния горещ следобяд реших да се скрия на хладно в къщи и да напиша една публикация за Протеиновия шампоан на Himalaya.

Ще започна с това, че съм с финна, боядисвана, лесноомазняваща се в корените коса. През годините съм ползвала десетки различни шампоани и никога до сега не съм оставала впечатлена, както се случи с този продукт.

Шампоанът се води за боядисана коса, което трябва да означава, че запазва цвета, аз обаче съм почти сигурна, че такъв продукт не съществува.

В състава си има протеини, екстракт от китайска роза и лотус за подхранване, алое вера, което овлажнява и омекотява и специален билков комплекс.

Ароматът му определено не е от най-приятните, което наблюдавам и при други билкови продукти. Не прави хубава пяна, но измива достатъчно добре косата. При първото му ползване реших, че съм направила голяма грешка с покупката му, още мокра косата е по-различна на допир, не е мека и гладка, но това усещане трае докато изсъхне.

Ползвам шампоана повече от месец, като го сменям и с други от време на време и косата ми наистина изглежда по-добре. Най-важното е, че не се омазнява толкова бързо както с всеки друг шампоан, но и не пресушава.

Колкото и невероятно да звучи след ползването му косата ми е жива, с хубав блясък, по-плътна и не се омазнява толкова бързо.

Чета много добри отзиви като цяло за марката и съм решила скоро да се запозная и с други продукти на Himalaya.

състав:

Aqua, Decyl Glukoside, Lauryl Glukoside, Ammonium Lauryl Sulfate, Glykol Distearate, Citric Acid, FragrancePolyquaternium 7, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Phaseolus Radiatus Extract, Guar Hydrohypropyltrimonium Chloride, Nelumbium Speciosum Extract, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Terminalia Chebula Fruit Extract, Zea Mays Extract, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Disodium EDTA.

Количество: 200мл.

Цена: около 5лв.

6 thoughts on “Himalaya Protein Shampoo

  1. Имам нужда от нов шампоан, благодаря за предложението! Дали имаш опит и с балсам на Хималая?
    Ползвам техни продукти, най-доволна съм от плодовата маска, която е за нормална и суха кожа.

    1. Само шампоана съм ползвала за сега, но ще поправя тази си грешка 🙂
      Плодовата маска сигурно също ще ми дойде добре 🙂

  2. Ползваш ли все още този шампан? И колко често ти се налага да я миеш, т.е. колко време след измиването, корените са отново омазнени? Знам, че си е индивидуално, но все пак ще ми е полезно. Мисля и аз да го пробвам, така или иначе съм тръгнала да пробвам всеки съществуващ шампоан за мазна коса >.<

    1. Винаги имам от протеиновите им шампоани в банята. Мия си косата през ден, както и преди, с разликата, че сега на втория ден корените ми още не са се омазнили.
      Напоследък обаче са ми доста сухи краищата и гледам да го ползвам през две-три миения, струва ми се, че той допълнително изсушава.

Leave a Reply

