Karaja – Palette Visage

Здравейте!

Както вече съм споменавала обожавам неделите, а днес времето при мен е приказно!

В този неделен следобяд ще ви запозная с един наскоро купен руж на италианската фирам Karaja.

Влязох в магазина за коралово червило, за което ще стане въпрос може би в следващата публикация, но се залепих за тестерите на ружове на споменатата по-горе марка.

Тези ружове бяха в три варианта всеки от по три цвята, аз взех №1.

P1040663

Според производителя това е мултифункционална палитра за лице, аз на кратко я наричам руж, а и за това я ползвам.

Продуктът е релефен и изглежда невероятно красиво.Това беше и първата причина заради, която го забелязах.Може да прозвучи повърхностно, но на мен козметичните продукти ми носят истинско удоволствие, когато и изглеждат добре. Ще разберете разочарованието ми когато видях този прелестен продукт разположен в една доста, да не кажа ужадно, грозна кутийка. Кутийка, която е изработена от съвсем обикновена, светло сива пластмаса с прозрачно кръгче на капачето, върху което има надписи.Ако вече не я бях платила сигурно щях да се откажа от покупката.

Спирам с безсмислените приказки за опаковката и преминавам към продукта.

P1040665

Ружът е финно смлян, матов с миниатюрни сребърни частички, които се забелязват само на слънце.Ако има аромат то той е толкова слаб, че аз почти не го усещам.

Рядко нося ружове и този ми пасна идеално, тъй като не е силно пигментиран с изключение на най-горния цвят.Добре се напластява и в никакъв случай не стои на петна.

Аз го нанасям само върху пудра и вероятно заради това при мен не е особено траен, след около 4 часа почти е изчезнал. Върху ФДТ или ББ крем със сигурност трайността му ще бъде по-добра.

Най – тъмният цвят е прасковено-розов, неговата пигментация е отлична.

Средният е млечно кафяв и най – долният е много нежно светло прасковено.

Когато се смесят се получава един много лек, естествен руж в светло прасковен цвят, който много съжалявам, но аз не успях да хвана с фотоапарата си.

1

Срокът на годност е 36м. след отваряне.

Количество: 9гр.

Цена: 22лв.

6 thoughts on “Karaja – Palette Visage

  1. Много красив! Дори кутийката на снимки не изглежда толкова ужасно грозна! И цветовете се виждат на суотчовете доста добре 😉

  2. От къде може да се закупи? Наистина изглежда страхотно, точно като за мен е 😀

Leave a Reply

