Today’s makeup # 2

Това е втората ми публикация, в която ви показвам грим от деня.

За днешния грим ме вдъхнови Боряна, която вчера беше направила нещо подобно и на мен много, много ми хареса идеята.Този грим може да се прави с различни цветове, неутрални на подвижния клепач и нещо по-цветно под окото.Намирам го едновременно за ежедневен, но и интересен.

Дано ви хареса 🙂

Продуктите, които съм използвала са:

Avon true colour – Mocha latte

Essence sun club 01

Essence – 02 Smell The Caramel

Oriflame eyeliner stylo

спирала Bourjois volume glamour

Снимките са със и без светкавица.

P1040594

 

P1040577

 

2 thoughts on “Today’s makeup # 2

  1. Много е нежно, както винаги! Завиждам ти за умението да слагаш толкова много неща и в същото време да стои толкова нежно ❤

Leave a Reply

