Today’s makeup

Напоследък се гримирам само за предизвикателството.

В ежедневието слагам единствено спирала и пудра за лице, понякога и молив за очи.

Днес обаче извадих едни дълго неизползвани сенки на Есенс, пигментацията им е доста слаба, което на мен ми харесва защото целта ми беше да направя лек грим.

На живо изглеждаше добре, бях забравила, че харесвам очите си със зелен грим.

5

 

6

Продуктите, които съм използвала са:

Avon true colour – Mocha latte

Essence четворка сенки в зелено

спирала Bourjois volume glamour

3 thoughts on “Today’s makeup

  1. Страхотно е, но май определено не е много пигментирано това… на моя полуумрял лаптоп в жълтеникаво с много малко зеленичко 😦

    1. 🙂 да, това е резултатът от слаба пигментация и моя фотоапарат, не търси вина в лаптопа си, Мери.

      1. Oх, той и без това умира по малко, та като цяло е виновен хахахха 🙂

Leave a Reply

