Avon true colour – сенки за очи

Здравейте!

Днес ще ви разкажа за сенките на Avon true colour – Mocha latte.

Avon kz Avon k

Това е малка палитра от четири цвята в кафяво-бежовата гама.Сенките са в изчистена, черна пластмасова опаковка, отварят се много лесно.На капачето от вътрешната страна през цяло има огледалце, което е доста удобно за проверка на състоянието на грима и поправката му, ако се налага.

Avon ko

Два от цветовете сенка са матови, а другите два са по-лъскави.Нанасят се много лесно, аз ползвам не много мека, плоска четка.Също така и се преливат много лесно.Матовите се разпрашват леко, другите – не.

Харесва ми, че цветовете не са много силно пигментирани, идеални са за ежедневен грим.Доволна съм и от издръжливоста им, при мен след 6 часа се бяха събрали в гънката само на едното око и то много леко, другото око беше все едно току що гримирано.

sw1

Мисля да си взема и други цветове от серията.

Цената е различна почти всеки месец, но никога над 10лв., аз ги взех за 9лв.

Количество: 6гр.

Leave a Reply

