VICHY purete thermale 3in1

VICHY purete thermale 3in1

VICHY

Почистващо мляко 3 в1.

Тоалетно мляко

Тоник

Демакиант за очи

Това е продукт, който съм купила преди известно време, ползвала съм го 2-3 пъти и след това съм забравила в шкафа.За това обаче си има обяснение и то е, че не успяхме  да се сработим.Производителите го определят и като тоник, но за мен той е твърде тежък и мазен за да бъде наречен така. След тоник лицето е свежо и с усещане за чистота, докато с този продукт при мен това усещане го няма и аз задължително след него измивам хубаво лицето си с вода.

produkt

Доста голямо количество отива за да бъде почистено цялото лице и очите от грим, което прави продукта не особено икономичен.

Честно казано предпочитам да почиствам лицето си с домашно направена смес от Розова вода с масло от жожоба или с мицеларна вода, това обаче не пречи да експериментирам и с различни други продукти.

Когато пишех състава забелязах, че присъстват paraffinum и mineral oil, за които зная, че са вредни, а едно мило момиче ми обясни, че това са вторични продукти от преработката на петрола /какъвто е и вазелинът/ и, че разликата между двете съставки е само в консистенцията.

състав:

water/paraffinum/liquidum/mineral oil/isopropyl myristate/potassiumphosphate/carbomer/sodium hydroxide/dipotassium phosphate/disodium edta/disodiumcocoamphodiacetate/myrtrmonium bromide/butylene glycol/butyrospermum parkii seedcake extract/shea bytter seedcake extract/parfum/

цена: около 12лв.

количество: 100мл.

 Съжалявам, че стана толкова негативна публикацията, но все пак това е моето мнение за продукта.Предполагам ще се съгласите, че не може всичко и винаги да ни харесва, от време на време ще има и такива публикации 🙂

One thought on “VICHY purete thermale 3in1

  1. Неизбежно е да има негативни публикации, според мен е нереално да се пише само за удовлетворяващите продукти. Иначе като цяло съм скептично настроена към продукти 2 в 1, 3 в 1 и т.н. и аз също залагам на мицеларната вода за почистване. (:

Leave a Reply

