Eyeshadows

1

Днешната публикация е посветена на няколко единични сенки за очи.

Ползването на палитри е доста по-удобно, но моите единички ги държа на едно място и така поне не забравям за съществуването на някоя от тях, а и не мога да се въздържа да си купя цвят, който ми е харесал.

L’oreal Infalliable 006 All Night Blue

loreal o

Това е прекрасно, дълбоко тъмно синьо съдържащо в себе си безброй блестящи частички.

Съдържанието е в бурканче с капаче на винт, вътре има и пластмасова подложка, която предпазва продукта.

Сенките са много добре пигментирани и дълготрайни, при мен издържат 7-8 часа върху база без нужда от поправка.Консистенцията им може да се каже, че е кремообразна, нанасям ги с мека плоска четка, а понякога и с пръст, преливат се сравнително лесно.

loreal loreal s

За съжаление ги слагам рядко, тъй като за мен са доста тъмни и блестящи за ежедневен грим.

цена: около 13лв.

количество: 3,5гр.

Maybelline ColorTattoo – 40 Permanent Taupe

 tatu o

Permanent Taupe е неутрален сиво-бежов цвят, консистенцията е кремообразна, много гладка и плътна.

Много харесвам опаковката на color tattoo, която е стъклено бурканче с пластмасова капачка на винт.

Тези сенки съвсем успешно могат да се ползват и за база.Най-лесно ми е да ги нанасям с пръсти, преливат се трудно по мое мнение.

Добре пигментирани са, а покритието им е матово.

tatu tatu s

Това са любимите ми сенки, когато имам 5 минути за грим 🙂

цена: около 9лв.

количество: 4гр.

 

Golden Rose terracotta eyeshadow duo 302

 gr

Изключително лъскаво, перлено дуо в много светло розво и лилаво.

Не съм ги носила, докато стигнат до очите ми са се разпрашили и на тях не полепва почти нищо.В опаковката изглеждат много добре, но за съжаление положителните им качества спират до тук. GR s

Не се отказвам от марката , тъй като напоследък открих какви хубави спирали правят, просто няма да си купувам сенки от тази серия, може би ще опитам с някоя друга.

цена: около10,50 лв.

количество: 2,5гр.

Bourjois eyeshadow – 74

 bourjois o

Печени сенки в шоколадово кафяв цвят.

Опаковката е с огледалце и апликатор, който е много симпатичен, но аз веднага извадих и сега забравих да го снимам.

При мен нанесени върху база тези сенки издържат около 5 часа, лесно се преливат, със сигурност обаче не можете да получите този наситен цвят, който е в кутийката и на окото си.

burjois bourjois s

цена: около 13лв.

количество: 1,5 гр.

Avon Supershock Vivid Liquid Eye Shadow

 AVON1 Avon s

За първи път ползвам сенки с такава формула.Когато се оставят за няколко минути на дъното се утаяват сенките?!, а нагоре има някаква течност приличаща на вода.Преди ползване ги разбивам като лак за нокти  за да могат да се смесят двата компонента.

При нанасяне са мокри, изсъхват много бързо на окото и се сливат с кожата, след като изсъхнат могат да се сложат още пластове за по-наситен цвят.

Цветът ми допада изключително много, лесни са за нанасяне, но по никакъв начин не могат да бъдат преляти, трябва да се носят самостоятелност и то за кратко излизане защото при мен за 2 часа така избледнявват, че почти не се забелязват.

цена: около 6лв.

количество: 4 мл.

7 thoughts on “Eyeshadows

  1. ColorTattoo са много приятни за ежедневе грим, макар че моя цвят е друг 🙂 А на Лореалите им се чудя от много време, но все се въздържам.Тестерите, на които попадам са ужасни и че чудя дали и самите сенки не са така 🙂

    1. На мен ми харесват Лореалите, тестерите сигурно са засъхнали.
      Предполагам, че ще ти харесат.

  2. А точно Вивид имам на Ейвън. Не мисля, че някога съм попадала на по-гадни сенки като трайност и като вид изобщо 😀 Цветът им е страшно приятен, ама дори и два часа не издържат при мен 😀 А лореалските са страшно красиви ❤
    Таупът с какво го нанасяш? Много ми харесва, ама и трудно работя с него. Много е странен като консистенция… Повече от останалите татута 🙂

    1. Бери, тоуп-а го нанасям с пръст, така най-лесно контролирам колко да сложа.
      Аз нямам други цветове, но ще си взема, мисля, че си заслужават.

    2. Аз го нанасям с плоска четка с изкуствен косъм или като Солейлчето с пръст 🙂

  3. Тези на Maybelline и L’oreal са ми любимци. А от всичките цветове, които имам от тях тези двата, които си показала са ми най-най-любими 🙂 Преди време имах и аз от сенките на Avon. Не останах очарована от тях, но пък и моите клепачи са си доста мазнички

    1. И на мен тези на Maybelline и L’oreal са ми любимите 🙂
      Моите клепачи не са мазни, но Ейвънските просто изчезват след 2 часа.

Leave a Reply

