L’Oreal Nude Magique BB Cream

Nude Magique на L’Oreal е първият ми и единствен ББ крем за сега.

opakovka

Не мога да направя сравнение с други подобни продукти, но ще се опитам да представя моите впечатления от този.

Цената му е около 25лв. за 30мл.

SPF 12, което за лятото ми се струва недостатъчно.

Няма аромат.

sadarjanie

Цветът му първоначално е бяло-сив с безброй миниатюрни частички, които при нанасяне върху кожата дават цвят.

Продавачката в магазина ми обясни, че този ББ крем се нагажда според цвета кожа.Аз нямам опит с този вид продукти и й повярвах, когато обаче се прибрах в къщи видях, че на тубичката пише Light skin tone.За щастие пасна идеално на моят не много бял тен.

konsistenciq        нанесен

Сигурно е добре да спомена, че кожата ми е нормална към смесена.Ползвам го върху хидратиращия си крем.Издържа 6-7 часа, за повече все още не съм го тествала.

Уеднаквява тена и прикрива дребни несъвършенства.Покривноста му по-мое мнение е лека.Покритието му е матово, но не изсушава.

Препоръчвам го на жени и момичета, които нямат нужда от по-покривен продукт.

Аз съм доволна от него тъй като за щастие нямам много за прикриване и много важно е, че си харесвам състоянието на кожата след като го махна, на допир я усещам както когато се измия след маска за лице.

4 thoughts on “L’Oreal Nude Magique BB Cream

  1. И аз ще пусна ревю на моя скоро. Взех си не най-светлия, а един тон по-тъмен. Добре, че не взех още по-тъмен. Страшно съм доволна ❤ Но тук като че ли е по-евтин… 11 евро… Имам чувството обаче, че много бързо свършва. Гарниерският не ми свършваше толкова бързо….

  2. Аз нямам база за сравнение, но този наистина ми харесва.Четох добри отзиви и за Гарниерския, сигурно ще го пробвам и него.

    1. O, aз не съм доволна от Гарниерския, дето е за мазна кожа… Супер много ми изсушаваше 😦

Leave a Reply

