С аромат на виолетки.

Не, не става въпрос за парфюм, а за така нашумелите напоследък

перли на Guerlain.

Guerlain Meteorites Perles – озаряваща пудра

15

Teint Dore 03 е един от трите постоянни нюанса на метеоритите, който включва пет цвята перлички:

лилави и сини – коригиращ ефект

кафяви и бежови – изравняване на тена

златни – отразяват светлината и озаряват

11

Идеални са за финален завършек на грима.

Кожата е матирана.

Имат блестящ ефект, а частичките са изключително финни.

Сигурно звучи странно, но на мен любимото в тези перли ми е ароматът им на виолетки!

На хубав кожа стоят перфектно, но предполагам, че няма да успеят да постигнат чудеса с проблемна.

guer

Не прикриват разширени пори, но и не ги подчертават както повечето подобни продукти.

Могат да се нанасят както на цялото лице, така и само на скулите, успешно се напластяват за по-забележим, бляскав вид.

Изключително икономични, дори при ежедневно ползване ще ми трябват няколко години за да видя дъното на кутийката.

12

Чудесен завършек на ежедневния грим, аз предпочитам да ги нанасям на чиста кож, ефектът, не ми допадат толкова когато са нанесени върху ББ крем или ФДТ.Със сигурност не правят чудеса, за мен те са по-скоро удоволствие за душата и чудесно бижу за женската тоалетка.

4 thoughts on “С аромат на виолетки.

Leave a Reply

