Нещо ново

Вчера най-накрая се показа слънцето и след една хубава разходка се прибрах с някои нови неща.

pokupki 1

Предпочитам единичните маски за лице защото обичам разнообразието, но не искам да трупам продукти.Отдавна ползвам тези на Нивеа и определено съм доволнаот тях.

Гела за измиване на лице на Билка го имам от миналия месец, а сега си взех и тоника с екстракт от пъпеш и краставица,  за тях скоро ще направя отделна публикация.

Това е първият ми коректор и реших той да е на Алверде, тъй като тяхната козметика се води натурална.За съжаление ми се струва, че няма да се разберем с него.

korektor1

Бързосъхнещия топ на essence го изпробвах веднага върху един любим коралов лак на Perfect.

manikur1

Нямах големи очаквания към него и наистина лакът ми изсъхна също толкова бързо както и с обикновен топ лак, има сравнително хубав блясък и ще си го ползвам, но не вярвам да повторя тази покупка.

essence1

4 thoughts on “Нещо ново

  1. Солейлче, какво му е на коректора? Аз си търся читав, че май си загубих предния 😀
    Дано останеш доволна от Билките 🙂 Това ми е любимият гел за измиване на лицето ❤

  2. Бери, взех най-светлия цвят от коректора и той се оказа, че е тъмен за моята не особено бяла кожа.Друго, което не ми хареса е, че се получава кир ефект при нанасянето.

  3. Аз за съжаление, не се спогодих с така хваления измиващ гел на Билка. Изсушава ми кожата, обратно на обещанията за хидративане. Много странно. Дано при теб е ОК, защото мирише божествено :)))

  4. На абсолютно същото мнение съм за маските.Като имам единични и се разнообразявам, а и не заемат много място.Аз също съм доволна от гела на Билка. :))

Leave a Reply

